جلسه ساماندهی امور مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گرگان برگزار شد

جلسه ساماندهی امور مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گرگان برگزار شد
اردیبهشت 4, 1402
99 بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، در راستای پیگیری وضعیت مساجد شهرستان گرگان و بازدید از مساجد مسافرپذیر، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان و دبیر مجمع خیرین مسجدساز با هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گرگان در روز دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه دیدار و گفتگو کرد. این جلسه با حضور حجت مقسم عضو […]

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، در راستای پیگیری وضعیت مساجد شهرستان گرگان و بازدید از مساجد مسافرپذیر، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان و دبیر مجمع خیرین مسجدساز با هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گرگان در روز دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه دیدار و گفتگو کرد.

این جلسه با حضور حجت مقسم عضو شورای اسلامی شهر گرگان، امام جماعت مسجد و اعضای هیات امنا برگزار شد.

قاسم محمدی ضمن بازدید از ساختمان مسجد، گفت: هم افزایی و مشارکت دستگاه ها می تواند در مسیر تحقق اهداف موثر باشد، همچنین با آسیب شناسی می توان عوامل عدم حضور جوانان در مسجد را پیگیری کرد و زمینه حضور منسجم آنها را در مسجد فراهم آورد.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که مردم را به مساجد پیوند دهیم و کار را به مردم واگذار کنیم ،مسجدی موفق تر است که بتواند مشکلات مردم را اعم از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و … را حل کند.

دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان با اشاره به ضرورت بهبود امکانات مسجد، گفت: پیگیری وضعیت مسجد و رفع مشکلات مبتلابه جهت جذب منابع به مسجد باید دردستور کار هیات امنا قرار بگیرد.

در پایان حاضرین در جلسه به بیان نکته نظرات خود در خصوص امور مسجد پرداختند.

در این جلسه مقرر شد ضمن پیگیری مساعدت مجمع خیرین مسجد ساز و شورای شهر جهت تجهیز، بهسازی و بازسازی مسجد، تهیه تانکر آب و رفع مشکل قطعی آب در دستور کار قرار بگیرد.

برچسب‌ها: