پیشرفت ۷۰ درصدی مسجد صاحب الزمان (عج) روستای کلواری سفلی شهرستان فلارد

پیشرفت ۷۰ درصدی مسجد صاحب الزمان (عج) روستای کلواری سفلی شهرستان فلارد
فروردین 28, 1402
342 بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، مختار هاشم زاده هیأت امنا و یکی از خیرین مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در گفتگو با روابط عمومی ستاد استان گفت: مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای کلواری سفلی شهرستان فلارد تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. خیر این مسجد افزود: بنای مسجد صاحب […]

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، مختار هاشم زاده هیأت امنا و یکی از خیرین مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در گفتگو با روابط عمومی ستاد استان گفت: مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای کلواری سفلی شهرستان فلارد تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خیر این مسجد افزود: بنای مسجد صاحب الزمان (عج) فرسوده و قدیمی شده بود که مسجد تخریب گردید و به همت مردم این روستا مجدداً این مسجد در سال ۱۴۰۱ کلنگزنی شد، که تا به حال با تلاش و زحمت مردم روستا به مرحله ساخت سقف طبقه دوم رسیده است که جمعاً به مساحت ۹۰۰ متر مربع و سرویس بهداشتی به مساحت ۸۰ متر مربع است، پیشرفت داشته و در حال ساخت است.

مختار هاشم زاده خاطر نشان کرد: تاکنون مبالغی توسط اهالی روستا که به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند اهدا گردیده و هزینه ساخت مسجد شده است.

وی در پایان اظهار کرد: این مسجد در مسیر استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد احمد قرار گرفته است که با توجه وضعیت اقتصادی مردم و محروم بودن منطقه جهت تکمیل مسجد نیازمند مساعدت مالی خیرین می باشیم.

برچسب‌ها: