معاون سازمان راهداری: ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور احداث می شود

معاون سازمان راهداری: ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور احداث می شود
دی 30, 1402
226 بازدید

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طبق تفاهم نامه این سازمان و ستاد اقامه نماز، ساخت ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور در دستور کار است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، محمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی سال جاری ۴۰ نمازخانه بین راهی در کشور تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: نمازخانه های بین راهی برای استفاده معلولین مناسب سازی شده و در زیربنای ۱۱۰ مترمربع در دو قسمت خواهران و برادران، فروشگاه و سرویس بهداشتی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور یادآور شد: ساخت نماز خانه بین راهی در نقاطی که فاقد مجتمع های بین راهی می باشد، علاوه بر ترویج اقامه نماز و تقویت زیرساخت ها نقش مهمی در ارائه خدمات در تمام فصول سال به مسافران دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز گفت: دو باب نمازخانه در ورودی بوشهر (از سمت برازجان) و محور برازجان- گناوه (محدوده شبانکاره) در دست ساخت است که تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری فارس