شهردار تهران: هدف‌گذاری ۳۵۳ مسجد برای تعامل با مدارس

شهردار تهران: هدف‌گذاری ۳۵۳ مسجد برای تعامل با مدارس
تیر 25, 1402
294 بازدید

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر پنجشنبه ۲۲ تیرماه با سفر به استان قم و دیدار حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی(ص)، گفت: ۳۵۳ مسجد را در تابستان هدف گذاری کردیم. شهردار تهران گفت: ما ۳۵۳ مسجد را در تابستان هدف گذاری کردیم تا به […]

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر پنجشنبه ۲۲ تیرماه با سفر به استان قم و دیدار حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی(ص)، گفت: ۳۵۳ مسجد را در تابستان هدف گذاری کردیم.

شهردار تهران گفت: ما ۳۵۳ مسجد را در تابستان هدف گذاری کردیم تا به تعامل با ۷۰۶ مدرسه بپردازند و عملیات گسترده برای اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد کنند.

زاگانی افزود: در این مسیر محتاج کمک برای رسیدن زودتر به هدف هستیم، از طرفی هم چون داعیه تمدنی داریم کل داشته هایمان را در اختیار سایر کلانشهرها می‌گذاریم. ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم.

وی یادآور شد: امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهرها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می توانیم به آنها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهرها هستیم.