سلسله بازدید‌های دبیر مجمع خیرین مسجدساز قم از مساجد درحال بهسازی

سلسله بازدید‌های دبیر مجمع خیرین مسجدساز قم از مساجد درحال بهسازی
تیر 21, 1402
281 بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر مجمع خیرین مسجدساز استان عصر دوشنبه، بیست و نهم خردادماه، از مساجد درحال بهسازی بازدید کرد. دبیر مجمع خیرین مسجدساز قم در حاشیه این بازدیدها از برنامه‌ریزی‌ های انجام شده این مجمع در خصوص حضور و پشتیبانی از مساجد خبر داد و گفت: این […]

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر مجمع خیرین مسجدساز استان عصر دوشنبه، بیست و نهم خردادماه، از مساجد درحال بهسازی بازدید کرد.

دبیر مجمع خیرین مسجدساز قم در حاشیه این بازدیدها از برنامه‌ریزی‌ های انجام شده این مجمع در خصوص حضور و پشتیبانی از مساجد خبر داد و گفت: این بازدیدها با هدف اولویت سنجی و نیاز سنجی مساجد صورت میگیرد تا در جلسات مجمع طرح و بررسی گردد.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور با اشاره به جلسات مستمر مجمع خیرین مسجدساز استان گفت: برگزاری جلسات به صورتی است که هر دوماه یکبار برگزار و نیازمندی ها و درخواست های واصله به دبیرخانه مجمع بررسی می‌شود.

وی در ادامه و در تشریح نحوه اولویت‌ بندی‌ این مساجد گفت: اولویت اصلی در اقامه نماز جماعت، سرویس های بهداشتی و بعد از دیگر مسائل است که البته این امر بسته به دیدگاه خیرین متفاوت خواهد بود.

حجت الاسلام عرب پور در ادامه از بازدید از بیش از ۱۵ مسجد از ابتدای سال خبر داد و گفت: بازدید‌ها بصورت دوره ای صورت میگیرد و گزارشی از پیشرفت کار علاوه بر طرح در جلسات مجمع به خیر مربوط نیز ارائه می‌شود که درصد پیشرفت کار در ادامه روند حمایت‌های خیرین موثر است.

 

برچسب‌ها: