رئیس هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز استان قم تعیین شد

رئیس هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز استان قم تعیین شد
آذر 9, 1401
563 بازدید

جلسه مجمع خیرین مسجدساز قم، با حضور مدیرستاد اقامه نماز و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه مجمع خیرین مسجدساز استان، صبح چهارشنبه، نهم آذرماه، با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر مجمع خیرین مسجدساز، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و خیرین در ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های ستاد اقامه نماز، به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ستاد اقامه نماز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه تشکیل شد و در این راستا برگزاری نماز جماعت در ادارات، مدارس و ظرفیت‌های مختلف را پیگیری نموده است.

دبیر مجمع خیرین مسجدساز استان در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت ‌های مجمع خیرین مسجد ساز در کشور اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین مسجدساز با هدف جبران کمبود مسجد در مناطق کمتربرخودار تشکیل شد که با حمایت خیرین، مساجد متعددی در این مناطق احداث شد و به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور همچنین به احداث مسجد صاحب الزمان(عج) در روستای قاشقابلاغ بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: مراحل احداث این مسجد، به همت خیر، از مردادماه سال جاری آغاز شده است و انشالله تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه توفیق احداث مسجد را توفیق خدمت به خلق و خالق دانست و گفت: کسانی که در این راستا گام برمی‌دارند، موجبات رضایت حضرت حق را فراهم می‌آورند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت اقتصادی روز جامعه، تعیین اولویت‌ها را امری ضروری عنوان کرد و گفت: خیرینی که در این حوزه ورود می‌کنند به دنبال بازدهی هستند و ما می‌بایست با اولویت بندی صحیح به دنبال جذب خیرین در این حوزه باشیم.

سیدناصر علایی در ادامه به تشریح حمایت‌ها و اقداماتی که خیرین می‌توانند در این حوزه داشته باشند پرداخت و گفت: خیرین به سبب جایگاه اجتماعی که دارند می‌توانند علاوه بر پشتیبانی مالی، از لحاظ معنوی نیز پشتیبان مجمع خیرین مسجدساز باشند.

در ادامه خیرین حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای ترویج فرهنگ نماز پرداختند و بر لزوم اهتمام به ایجاد بستر مناسب حضور جوانان و نوجوانان در مساجد تاکید کردند.

در پایان ضمن تعیین اعضای هیات امنا، ناصر علایی به عنوان رئیس هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز استان تعیین شد.

برچسب‌ها: