حکم نماینده مدیرعامل و دبیر مجمع خیرین مسجد ساز در استانها ابلاغ شد

حکم نماینده مدیرعامل و دبیر مجمع خیرین مسجد ساز در استانها ابلاغ شد
اردیبهشت 12, 1401
562 بازدید

قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیرعامل مجمع خیرین مسجد ساز، در احکامی جداگانه حکم مدیران ستاد اقامه نماز استانها را با حفظ سمت به عنوان نماینده مدیرعامل و دبیر مجمع خیرین مسجد ساز ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیرعامل مجمع خیرین مسجد ساز، در احکامی جداگانه حکم مدیران ستاد اقامه نماز استانها را به عنوان نماینده مدیرعامل و دبیر مجمع خیرین مسجد ساز ابلاغ کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجد ساز در این حکم ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند مدیران استانها در ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ احداث، تعمیر و تجهیز مساجد روستایی، شهری و نمازخانه های مدارس، گفت: ایجاد ساز و کار مناسب به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ساخت، تعمیر و تجهیز مساجد روستایی، شهری و بین راهی، نمازخانه های مدارس و … در استان بر اساس سند چشم انداز مجمع خیرین مسجد ساز در افق ۱۴۰۱ باید ۱۴۱۰ و تعامل سازنده و ارتباط منظم با مسئولین استانی از مهمترین وظایف این مجمع می باشد.

سید احمد زرهانی افزود: ارتباط با دبیرخانه مرکزی مجمع و ارائه گزارشات استانی و اجرای برنامه ها و راهبردهای مجمع در بخشنامه‌های ارسالی و فعال کردن چرخه گزارش گیری و گزارش دهی و حمایت از نوآوری‌ها و خالقیت های آینده سازان انقلاب اسلامی و قدردانی از چهره های اثرگذار در حوزه مسجدسازی را از دیگر وظایف مجمع خیرین مسجد ساز در استانها عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه مجمع خیرین مسجد ساز استان ذیل شورای اقامه نماز استانها، یادآور شد: شناسایی و جمع آوری کمک های مردمی در استان و شهرستان ها و اطلاع رسانی و آگاه کردن افکار عمومی نسبت به نقش و رسالت مجمع خیرین مسجد ساز از طریق صدا و سیما، فضای مجازی، مطبوعات و ایجاد انگیزه در مردم برای پیوستن به کاروان مسجدسازان کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز در بخش دیگری از این حکم، تامین و مشارکت و سوق دادن خیرین و نهادهای مرتبط نقاط نیازمند از طریق سایت مجمع برای احداث، تکمیل و تجهیز و بهسازی مساجد و تجلیل و تشویق از خیرین و بانیان ساخت، تعمیر، تجهیز و بهسازی مساجد و نمازخانه های مدارس در استان را از جمله وظایف مجمع خیرین مسجد ساز برشمرد.

ایجاد بانک ظرفیت افراد حقیقی و حقوقی، دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و شرکت ها و نظارت و سرکشی منظم به مساجد و نمازخانه های مدارسی که تحت مدیریت و کمک‌رسانی مجمع قرار دارند از مواردی است که در این احکام آمده است.