جلسه پیگیری روند ساخت زائر سرای مسجد اهل البیت(ع) برگزار شد

جلسه پیگیری روند ساخت زائر سرای مسجد اهل البیت(ع) برگزار شد
تیر 20, 1401
499 بازدید

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز با حضور در مسجد اهل البیت(ع) روند احداث زائرسرای این مسجد را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه پیگیری روند احداث زائرسرای مسجد اهل البیت(ع) عصر روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه در مسجد اهل البیت(ع) برگزار شد.

مدیر مسجد اهل البیت(ع) در این جلسه با ارائه گزارشی از مصوبات جلسه هیات امنای مسجد و عملیاتی نمودن آنها، به برنامه‌های ۱۵ خرداد و پذیرایی از زائرین حرم حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: به کمک خانواده شهید خسرو اصلانی که یکی از شهدای مدفون در این مسجد است با پذیرایی از ۳۰۰۰ نفر از زائرین، خدمت‌رسانی مطلوبی به زائرین حرم حضرت امام(ره) انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد احسانی در ادامه به فضای فرهنگی، مذهبی مسجد در ایام رحلت حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: با پخش احکام، تفسیر، عقاید و نهج البلاغه از طریق سیستم صوتی مسجد، فضای فرهنگی مذهبی مطلوبی را برای زائرین مزار شهدا محیا کردیم.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح ساخت زائرسرای مسجد اهل البیت(ع) پرداخت و گفت: در جلساتی که با مسئولین استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان داشتیم مقدمات امر را پیگیری و در صدد اجرایی سازی هرچه سریعتر مصوبات هستیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز در این جلسه بر لزوم اهتمام همه دست‌اندرکاران امر بر اجرای هرچه سریعتر امور تاکید کرد و گفت: ساخت زائر سرا در قم اختصاص به بخش خاصی ندارد بلکه نفع آن به همه مردم بخصوص قشر کم درآمد جامعه خواهد رسید.

سید احمد زرهانی استفاده از تمامی ظرفیت ها را عاملی موثر در پیشبرد اهداف عنوان کرد و گفت: با بسیج همگانی نیروها و ظرفیت‌ها پیشبرد اهداف سرعت بهتری خواهد گرفت.

وی در پایان از اهتمام به خدمت‌رسانی به زائرین شهر کریمه اهل بیت(ع) را توشه آخرت عنوان کرد و گفت: خدمت در شهر کریمه(س) توفیقی دنیوی است که امید است به توفیق اخروی منجر شود.