جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مسجد ساز برگزار شد

جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مسجد ساز برگزار شد
خرداد 29, 1401
535 بازدید

سید احمد زرهانی مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز، از کمک های خیرین مسجد ساز به ۴۰۵ مسجد در سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مسجدساز، جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مسجد ساز با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز و جمعی از اعضاء هیئت امنا، در روز دوشنبه، بیست و سوم خرداد ماه برگزار شد.

مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز در این جلسه با ضمن ارائه گزارشی از کمک های خیرین مسجد ساز در کل کشور، گفت: با همت خیرین به ۴۰۵ مسجد در سراسر کشور کمک و مساعدت شده است.

سید احمد زرهانی افزود: طبق هماهنگی با سازمان راهداری مقرر شده است تعداد ۱۱۰ باب مسجد بین راهی در راه های مواصلاتی کم برخوردار در کنار راهدارخانه ها احداث شود، که تعداد ۱۵ باب در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است و پیگیری در خصوص  احداث مسجد در اراضی نیروهای نظامی و انتظامی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در همین راستا مبلغ پانصد میلیون تومان به مسجد الزهرا شهرک مهدیه قم، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بابت پروژه احداث مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان آستارا، ارسال یک تخته فرش ۱۲ متری دستباف به استان سیستان و بلوچستان و مبلغ بیش از یک میلیارد تومان به پروژه احداث مسجد النبی دماوند اختصاص داده شده است.

زرهانی افزود: مبلغ دو میلیارد تومان مساعدت و کمک و مبلغ ۶ میلیارد تومان بابت احداث مسجد حضرت خدیجه(س) در شیراز در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان برای کمک و مساعدت به ۵ مسجد و مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای کمک به مسجد حضرت ابوالفضل شهرستان آستارا از طریق جلب مشارکت های مالی نیکوکاران دریافت شده است.

وی با اشاره به ابلاغ راهبردهای مجمع خیرین مسجد ساز در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۱۰، گفت: خیرین عزیز می توانند علاوه بر واریز کمک های نقدی خود از سراسر کشور به حساب های مجمع و کد دستوری #۲۱*۶*۷*، از طریق ارتباط گیری با دبیرخانه مجمع با شماره تلفن ۸۸۹۱۲۱۶۸ و ۸۸۸۹۶۶۶-۰۲۱ در خصوص مساعدت های خود راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجد ساز تصریح کرد: این مجمع آمادگی دارد مشارکت خیرین محترم را در ساخت مساجد در مناطق محروم از طریق شماره کارت ۰۲۳۴-۹۹۵۲-۹۹۱۱-۶۰۳۷ و شماره شبا ۵۰۰۳ ۴۱۶ ۸۸۸ ۰۱۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۱۷ ۶۰۰ IR بانک ملی شعبه نهضت سواد آموزی، شماره کارت ۳۲۶۱-۹۰۰۰-۶۹۱۹-۶۰۳۷ و شماره شبا ۵۰۰۲ ۰۹۵ ۴۳۶ ۰۱۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۱۹ ۴۷۰ IR بانک صادرات شعبه طالقانی_ولیعصر، شماره شبا ۰۰۸ ۶۶۰ ۰۰۷ ۰۰۰ ۵۸۱ ۱۲۵ ۵۴۰ ۹۷۰ IR بانک پارسیان و شماره شبا ۰۰۱ ۲۲۵ ۲۲۲ ۱۰۲ ۲۰۱ ۳۰۲ ۶۰۰ ۴۷۰ IR بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه انقلاب اسلامی دریافت نماید.

این مقام مسئول با بیان نوع مساعدت و مشارکت خیرین، کمک و مساعدت مالی در مرمت و احداث مساجد متقاضی کمک، مرتبط نمودن خیرین با پروژه های عمرانی مساجد و پیگیری تحقق وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی در راستای مسئولیت های اجتماعی دستگاه در امر مسجدسازی را از روشهای مختلف مساعدت عنوان کرد.

زرهانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به صدور احکام برای مدیران ستاد اقامه نماز در سراسر کشور بدون بار مالی جهت تمشیت امور در استان ها، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در نظر است از طریق شبکه های رادیو و تلویزیون، تبلیغات گسترده در خصوص نهضت مسجدسازی در مناطق محروم انجام شود.

در این جلسه مقرر شد مبلغ ۶۰ میلیون تومان برای کمک و مساعدت به مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آستارا استان گیلان و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جهت کمک و مساعدت به مسجد جامع روستای چلگرد شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شود.

همچنین در این جلسه با تایید اعضای هیات مدیره مجمع آقایان سید علی مهدیان، امید نصیری زاد و حامد صالحی با حفظ سمت در ستاد اقامه نماز به ترتیب به عنوان معاون اجرایی، معاون اداری، مالی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجدساز منصوب شدند.