جلسه مجمع خیرین مسجد ساز تبریز برگزار شد

جلسه مجمع خیرین مسجد ساز تبریز برگزار شد
دی 30, 1402
235 بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه مجمع خیرین مسجد ساز با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان و جمعی از خیرین مسجد ساز، روز پنج شنبه چهاردهم دی ماه در ستاد اقامه نماز برگزار شد. حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به اهداف تشکیل مجمع خیرین مسجد ساز، گفت: این […]

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه مجمع خیرین مسجد ساز با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان و جمعی از خیرین مسجد ساز، روز پنج شنبه چهاردهم دی ماه در ستاد اقامه نماز برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به اهداف تشکیل مجمع خیرین مسجد ساز، گفت: این مجمع با اهداف، ساخت، تعمییر، تجهیز، تکمیل و آبادانی مساجد در مناطق محروم و کم برخوردار تشکیل شده تا با استفاده از ظرفیت خیرین، برای ترویج و توسعه فرهنگ عبادت و نماز قدمی برداریم.

در این جلسه اعضای مجمع برای تسهیل در ساخت، تکمیل و تجهیز مساجد در مناطق محروم با کارشناسان ستاد به بحث و تبادل نظر پرداختند، و تنها راه موفقیت در این عرصه را همکاری، هماهنگی، جذب و تشویق خیرین در تمامی مناطق استان دانست.

در ادامه با بیان عمده مشکلاتی که باعث کندی و طولانی شدن این مسیر می شود، عدم هماهنگی دستگاه های ذیربط از جمله اوقاف، که تولیت مساجد را بر عهده دارد، دانستند و برای حل این مسئله تصمیماتی گرفته شد.

در پایان موصوب شد تا مناطقی که نیاز به ورود خیرین مسجد ساز برای ساخت یا تعمیر و تجهیر مساجد است، احصا شود و برای حل مسئله برنامه ریزی شود.

برچسب‌ها: