جلسه مجمع خیرین مسجدساز استان یزد برگزار شد

جلسه مجمع خیرین مسجدساز استان یزد برگزار شد
بهمن 20, 1400
1052 بازدید

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت فعالیت های جدید مجمع خیرین مسجد ساز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و نمایندگان سازمان های ذی ربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز یزد، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت فعالیت های جدید مجمع خیرین مسجد ساز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و نمایندگان سازمان های ذی ربط از جمله: فرمانداری، مدیریت و برنامه ریزی، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما،حج و زیارت، اوقاف و ارشاد و کمیته امداد برگزار شد.

در این جلسه سید اکبر موسوی بیان کرد: فعالین و خیرین مسجدساز همیشه پای کارند و تلاش های مردمی بی وقفه بوده است. این مجمع نیز در جهت ترویج این فرهنگ و تشویق و خط دادن به خیرین است. سعیدی نماینده ارشاد نیز بیان کرد: تشویق جوانان به حضور در مسجد خود یک کار بزرگ است. فلاح خیر و مسجد ساز یزدی نیز ضمن تبریک روز مادر، اعلام کرد: مسجدهای یزد سرآمد مساجد کشور است و باید این روند ادامه دار باشد.

در ادامه این جلسه همچنین حجت الاسلام حبیبیان بیان نمود: صدا و سیما در پخش تیزرهای تبلیغاتی ما را یاری کند و سعی شود تا در این زمینه کارهای فرهنگی ترویجی بیشتری انجام شود.

همچنین زارع از فرمانداری شهرستان یزد اعلام کرد: هرجا مردم وارد کار شوند نتیجه بخشی سریعتری داریم و ما باید از تلاش و توجه مردم بهره مند شویم.

امینی از صدا و سیما گفت: ما برای ترویج فرهنگ نماز و ساخت مسجد نهایت تلاش خود را می کنیم.

رفیع زاده نیز بیان کرد: برای حضور جوانان باید برنامه ریزی شود و کمبود مساجد در برخی مناطق ملموس است و باید این کمبود ها جبران شود.

در انتهای جلسه نیز محمد فخرالدینی به عنوان رئیس مجمع خیرین مسجدساز انتخاب شد.