تکمیل مسجد بقیه الله(عج) قم

تکمیل مسجد بقیه الله(عج) قم
شهریور 6, 1402
252 بازدید

دبیر مجمع خیرین مسجدساز قم از تکمیل مسجد بقیة الله(عج) با حمایت یکصد و پنجاه هزار دلاری خیرین استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه هیات امنای مسجد بقیه الله(عج)، صبح پنجشنبه، دوم شهریور ماه، با حضور دبیر و عضو مجمع خیرین مسجدساز استان در ستاد اقامه نماز برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه بر لزوم حفظ جامعه و فرهنگ در مساجد اشاره کرد و گفت: خیرین به دنبال ایجاد فضای فرهنگی در مناطق هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این مسجد را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر امری که با همت مردم دنبال شود ابتر نخواهد ماند.

وی در ادامه بر لزوم استمرار برگزاری نماز جماعت در مسجد اشاره کرد و گفت: خیرین با حضور در جمع نمازگزاران، رغبت بیشتری به حمایت از مسجد خواهند داشت و پرشوری نماز جماعت مسجد، اهتمام مضاعف خیرین را به همراه خواهد داشت.

ایشان کسب رضایت خیر در بازدیدها را امری ضروری عنوان کرد و افزود: اغلب خیرین از مساجدی حمایت می‌کنند که پویا باشند و در اجرای برنامه‌های فرهنگی و جذب نوجوانان و جوانان پیشگام باشند.

حجت الاسلام عرب‌پور به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط هیات امنای مسجد بقیه‌الله(عج) اشاره کرد و گفت: خیری با حمایتی یکصد و پنجاه هزار دلاری از مسجد حمایت و پروژه احداث این مسجد را تکمیل خواهد کرد.

محبی عضو مجمع خیرین مسجدساز استان به اعلام آمادگی خیر در حمایت از این مسجد اشاره کرد و گفت: خیر اعلام آمادگی نموده است تا تحت نظارت نماینده هیات امنای مسجد به تکمیل این مسجد بپردازد.

در پایان مقرر شد خیر با هماهنگی هیات امنا، نسبت به تکمیل پروژه احداث مسجد بقیه الله اقدام نماید.

 

برچسب‌ها: