باید تمام روستاها و محلات فاقد مسجد در استان، مسجد دار شوند

باید تمام روستاها و محلات فاقد مسجد در استان، مسجد دار شوند
بهمن 20, 1400
1042 بازدید

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ضمن بازدید از روستاهای استان گفت: روستاهایی در خراسان جنوبی وجود دارد که فاقد مسجد هستند و باید مسوولین ذی ربط برای ساخت مسجد در آن اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن بازدید از روستاهای عشایری شهرستان قاین گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که هنوز از روستاهای استان فاقد مسجد می باشد که این زیبنده حکومت اسلامی نیست.

وی در ادامه گفت: باید در همه روستاها و محلات مکان مناسبی برای عبادت خدا و ارتباط بین مخلوق و خالق ایجاد شود، عشایر انسان های فرهیخته و مومن هستند که دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید به وظیفه خودشان در ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز عشایر به ویژه مدرسه و مسجد اقدام کنند.

کمیلی گفت: متاسفانه در این بازدید با روستاهایی مواجه شدیم که فاقد مسجد و حتی آب و برق بود، لازم است مسئولان فرهنگی و اجرایی نسبت به رسیدگی وضعیت عشایر توجه بیشتری کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بیان کرد: انشاالله به همت خیرین و مطالبه از دستگاه های ذی ربط برای ساخت مسجد در روستاهای فاقد مسجد اقدام خواهیم کرد.

وی از مردم و مسئولان روستاها اعم از شوراها و دهیاری ها خواست تا روستاهای فاقد مسجد را به مجمع خیرین مسجد ساز معرفی کنند.