استفاده از ظرفیت‌های استان در احداث مسجد صاحب الزمان(عج) روستای قاشقابلاغ قم

استفاده از ظرفیت‌های استان در احداث مسجد صاحب الزمان(عج) روستای قاشقابلاغ قم
آبان 11, 1401
352 بازدید

مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان قم در بازدید از روند احداث مسجد صاحب الزمان(عج)، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های محلی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر مجمع خیرین مسجدساز استان، دوشنبه، نهم آبان‌ماه، ضمن بازدید از روند احداث مسجد روستای قاشقابلاغ، با جانشین فرماندهی پادگان شهید مصطفی خمینی دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور در دیدار با سرهنگ نظری با تشریح اقدامات و اولویت های مجمع خیرین مسجدساز استان به خدمات ارائه شده در استان اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین مسجدساز استان با حمایت خیرین تا کنون چندین مسجد درمناطق محروم و روستاهای کم‌برخوردار احداث نموده است که با همکاری اهالی و بومیان مناطق، این امر سرعت بیشتری به خود گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری همه ‌جانبه در احداث و بهره‌برداری هرچه سریعتر از مسجد روستای قاشقابلاغ تاکید کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی همواره مورد تاکید بوده است و بحمدالله هرجایی که نیازی احساس شده است، شاهد همکاری همه جانبه بوده ایم.

حجت الاسلام عرب‌پور در ادامه به نیازهای این پروژه اشاره کرد و گفت: مسجد نیازمند تجهیزات موتوری و ماشین‌ آلات سنگین جهت جابجایی مصالح است که امیدواریم با عنایت دوستان، این نیاز مسجد نیز مرتفع شود.

سرهنگ نظری جانشین فرماندهی پادگان شهید مصطفی خمینی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در منطقه، از آمادگی این پادگان در خصوص همکاری در احداث این مسجد خبر داد و گفت: آماده ایم تا در سرعت بخشی به امور و بهره برداری هرچه سریعتر از این مسجد با ستاد اقامه نماز استان همکاری داشته باشیم و حتی‌المقدور امکانات خود را در اختیار محرومیت‌زدایی در این حوزه قرار دهیم.

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز با حضور در محل احداث مسجد صاحب الزمان(عج) روستای قاشقابلاغ، در جریان روند احداث این مسجد قرار گرفت.

برچسب‌ها: