آیین کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان(عج) پردیسان قم برگزار می شود

آیین کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان(عج) پردیسان قم برگزار می شود
شهریور 6, 1402
248 بازدید

دبیر مجمع خیرین مسجد ساز قم از برگزاری آیین کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان(عج) پردیسان در سالروز میلاد نبی اکرم(ص) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مسجدساز استان قم، حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان، عصر شنبه، پنجم شهریورماه، در حاشیه بازدید از زمین مسجد صاحب الزمان(عج) پردیسان که با حضور دو تن از اعضای مجمع خیرین و هیات امنای مسجد انجام شد، از برگزاری آیین کلنگ زنی این مسجد در سالروز میلاد نبی اکرم(ص) خبر داد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در تشریح نیاز منطقه به احداث مسجد گفت: بیش از پانزده هزار نفر در این منطقه سکونت دارند و عمده ساکنین از مهندسان، نخبگان و ممتازین حوزه و دانشگاه هستند اما از نعمت مسجد محروم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز منطقه و عدم وجود مسجد، اهالی از کانکسی ۱۵۰ متری که توسط شهرداری منطقه تعبیه شده است برای اقامه نماز استفاده می کنند که انشالله با حمایت خیرین، اهالی از نعمت مسجد بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه به عرصه در نظر گرفته شده برای این مسجد اشاره کرد و گفت: زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع جنب بوستان یلدا بر این امر اختصاص یافته است.

دبیر مجمع خیرین مسجدساز قم در ادامه طی تماسی تلفنی با رئیس سازمان نظام مهندسی استان خواستار تهیه نقشه های این مسجد با معماری اسلامی شد.

تهیه نقشه ها و آماده سازی زیرساخت های لازم و برگزاری آیین کلنگ زنی این مسجد در هفدم ربیع الاول و همزمان با سالروز میلاد نبی اکرم(ص) با حضور ائمه جمعه استان و پردیسان از جمله مصوبات این بازدید بود و مقرر شد پس از برگزاری آیین کلنگ زنی، پروژه احداث مسجد صاحب الزمان(ع) با حمایت خیرین آغاز شود.

برچسب‌ها: