آیین افتتاح نمازخانه مدرسه شهید آجعفری روستای ورجان قم برگزار شد

آیین افتتاح نمازخانه مدرسه شهید آجعفری روستای ورجان قم برگزار شد
آبان 21, 1401
374 بازدید

نمازخانه حضرت ابوالفضل العباس(ع) مدرسه شهید آجعفری روستای ورجان که به همت خیرین احداث شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، آیین افتتاحیه نمازخانه حضرت ابوالفضل العباس(ع) مدرسه شهید آجعفری روستای ورجان، روز پنجشنبه، نوزدهم آبان‌ماه، با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس، مدیر ستاد اقامه نماز، مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور مدیر ستاد اقامه نماز قم، در این جلسه به آیین کلنگ زنی نمازخانه حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره کرد و گفت: آیین کلنگ زنی نمازخانه مدرسه شهید آجعفری، بهمن‌ماه سال گذشته و در حاشیه ششمین اجلاس استانی با حضور مسئولین استانی برگزار شده بود، که امروز با همت خانواده مرحوم رضا تشکری و با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این نمازخانه از ابتدای آبان‌ماه سال جاری، مورد بهره‌برداری و در اختیار مدرسه قرار گرفته است که با استقبال خوبی از جانب دانش آموزان و اهالی روستای ورجان روبرو شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجد ساز استان در پایان ضمن دعوت از خیرین در اهتمام به ایجاد فضای اقامه نماز در خطاب به خیرین گفت: خیرین مسجدساز، کسانی هستند که دورافتادگان از مکتب اسلام را به چشمه معرفت می‌رسانند و اصول و فروع حیات بخش مکتب اسلام را به تشنگان حقیقت می‌چشانند و از این‌سو انشاالله در جوار ولی امرشان، حضرت مهدی موعود(عج)، مأجور خواهند بود.

 

برچسب‌ها: