آیین افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل (ع)روستای چاف لنگرود برگزار شد

آیین افتتاح مسجد حضرت ابوالفضل (ع)روستای چاف لنگرود برگزار شد
مرداد 15, 1401
373 بازدید

این مسجد در روستای تازه آباد چاپ از توابع شهرستان لنگرود به متراژ حدود ۸۵۰ متر و باهزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان به همت قرارگاه سپاه و مجمع خیرین مسجد ساز کشور کمک های مردمی احداث گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه استان گیلان، همزمان با شب ششم عزاداری اباعبدالله حسین (ع) آیین افتتاحیه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)روستای  تازه آباد چاف از توابع شهرستان لنگرود باحضور سردار حزنی فرمانده قرار گاه محرومیت زدایی سپاه و عضو خیرین مسجد ساز و مصطفی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مسئولین محلی و کارشناسان ستاد اقامه نماز ،در روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه برگزار  شد.

سردار حزنی با اشاره به کمبود مسجد در استان گیلان گفت: یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی ساخت مساجد و تبلیغ در این زمینه است و با توجه به اینکه گیلان یک شهر مسافر پذیر  و توریستی  است با کمبود مسجد در این شهر مواجه هستیم.

عضو خیرین مسجد ساز تصریح کرد: متاسفانه شهرک هایی ساخته می شوند بدون در نظر گرفتن مسجد و باید در هر محله ای مسجد ساخته شوند  و باید با هماهنگی نهادها و کمک های  مردمی و خیرین مسجد ساز این کمبود را برطرف کنیم .

سردار حزنی گفت: این مسجد  به متراژ حدود ۸۵۰ متر و باهزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان به همت قرارگاه سپاه و مجمع خیرین مسجد ساز کشور و با  کمک های مردمی  و محلی مردم چاف و لنگرود احداث گردید.

برچسب‌ها: