کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مجمع خیرین مسجدساز لرستان

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مجمع خیرین مسجدساز لرستان
مرداد 24, 1401
277 بازدید

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان هدف از تشکیل مجمع خیرین مسجدساز را تعمیر و تکمیل مساجد مناطق محروم دانست و گفت: مجمع خیرین مسجدساز استان لرستان در یک سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان به مساجد استان کمک کرده است.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مسجدساز استان لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا لرستان با اشاره به اینکه مجمع خیرین مسجدساز کشور چند سال قبل زیر نظر حجت‌الاسلام قرائتی و با هدف مردمی کردن کمک به مساجد شروع به فعالیت کرد، اظهار کرد: این مجمع با تکیه بر کمک‌های مردمی و خیرین فعالیت خود را انجام می‌دهد که در این راستا ادارات، نهادها و دستگاه‌های فرهنگی چون آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات و سایر دستگاه‌ها نیز مشارکت دارند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای کمک به مجمع خیرین مسجدساز، بیان کرد: در این مجمع مساجد و نمازخانه‌های مناطق محروم که نیاز به تعمیر و یا تکمیل دارند در اولویت کاری قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان توسط مجمع خیرین مسجدساز استان لرستان به مساجد و نمازخانه‌های مناطق محروم استان کمک شده است، اضافه کرد: غالباً کمک‌های این مجمع در دو مرحله در سال و برای هر مسجد مبلغ ۱۰ میلیون تومان است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به اینکه در مجمع خیرین مسجدساز استان لرستان از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان به مساجد استان کمک شده است، گفت: طی یک سال گذشته ۱۱ مسجد از کمک‌های مجمع خیرین مسجدساز استان لرستان بهره‌مند شدند که در یک مورد به مسجد روستای طالقان در مسیر جاده اصلی خرم‌آباد به بروجرد ۲۴ میلیون تومان کمک شد.

برچسب‌ها: