از ظرفیت خیرین مسجد ساز جهت بهسازی و تجهیز نمازخانه های بین راهی استفاده شود

از ظرفیت خیرین مسجد ساز جهت بهسازی و تجهیز نمازخانه های بین راهی استفاده شود
مرداد 23, 1401
440 بازدید

مدیر ستاد اقامه نماز استان در دیدار با فرماندار و شهردار شهرستان گالیکش، بر توجه ویژه به تجهیز مساجد بین راهی و بهسازی آنها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مسجدساز استان گلستان، با هدف اجرای برنامه ها و فعالیتهای نماز و مهدویت در شهرستانها، مدیر ستاد اقامه نماز استان در روز شنبه، بیست و دوم مرداد ماه، با فرماندار و شهردار شهرستان گالیکش در محل ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کرد.

قاسم محمدی در این جلسه با اشاره به ضرورت تجهیز و بهسازی نمازخانه ها و مساجد بین راهی، گفت: با عنایت به اینکه شهرستان گالیکش در مسیر مسافرین و زائرین امام هشتم(ع) قرار دارد، توجه ویژه به تجهیز مساجد بین راهی و بهسازی آنها در این مسیر مورد تاکید است.

محمدی افزود: با استفاده از ظرفیت خیرین مسجد ساز در استان می توانیم جهت بهسازی و تجهیز نمازخانه ها اقدام کنیم.

وی در ادامه با بیان شیوه اجرای برنامه های مصوب ابلاغی گفت: با توجه به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده ها، ضرورت دارد دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه ها و مستندسازی آن همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد از طریق شهرداری گالیکش به مسجد صاحب الزمان خمبرآباد و مسجد علی بن موسی الرضا مساعدت لازم صورت پذیرد و با دعوت از خیرین مسجد ساز جهت نوسازی مسجد ارشاد حسینی روستای تنگراه اقدام شود.

برچسب‌ها: